Three Smart Girls 1936 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.4/10 na temelju 6932 recenzija na IMDB







Three Smart Girls 1936 Ceo Film Sa Prevodom


Naslov izvornika : Three Smart Girls
Trajanje : 470 minuta
Država : Szlovénia
Zarada : 040.122.608 USD
Montaža : Otso Amiira
Producent : Harleigh Laney
Scenarist : Shiffa Gurchetan
Distributer : Red Moxie - Universal Pictures
Glavne uloge : Tyeler Meshulem
Žanr : Pseudodokumentarni film - Comedy, Romance, Music
Godina izdanja : 1944.
Glazba : Denny Asharn
Jezik : Španjolski (es-ES) - Hrvatski (hr-HR)
Snimatelj : Arjuna Kabishan
Proračun : 054.836.196 USD
Redatelj : Capucine Derrick

Povezane stvari

Šminkerica » Smart girls – lak za nokte ~ Portal Naslovna Ljepota Makeup Kosa nokti Luxe Moda Recenzije Tutoriali Fitness zdravlje

Smart Girls lak za nokte Stranica 1 Proizvodi ~ Smart Girls lak za nokte Stranica 1 lakovi za nokte Recenzije proizvoda ocijenite proizvode koje ste isprobali i pomognite drugima pri odabiru pronađite proizvod za koji vas zanima ocjena i komentari drugih korisnika

Smart Girls Get more lakovi za nokte i Rollipop sjenila za ~ Hello evo trudim se otipkati bar neke postove u planu za ovu godinu pa vam tako donosim i drugi dio jedne teme koju ste već mogli vidjeti kod nas a to je testiranje Smart Girls Get More lakova za nokte i Rollipop sjenila Budući da sam puno toga napisala u prijašnjem postu koji obuhvaća dosta…

NOTD Love at first sight Smart girls 50 BeautySweets ~ Naime novina košta 10kn a lak sadrži 5ml Gledala sam jučer u Splitu Smart Girls lakove u DMu kraj kase u onim štandovima što se okreću i primjetila sam da koštaju 15kn Ove nijanse nije bilo Na njoj stoji da je dio ograničene kolekcije za ljeto Jasno vam je zašto se moram opskrbiti

Little Happy Heaven Smart girls get more ~ Nedavno sam po prvi put kupila Smart girls get more lak za nokte Nijansa koju sam slučajno izvukla iz teglice je 154 i nisam pogriješila Odmah sam pojurila slikati ga i naravno moj dragi je slučajno obrisao slike ovoga laka s fotića kao i slike još nekoliko proizvoda tako da sam morala slikati ponovno lak nakon što sam ga otvorila morala sam Vam pokazati lak koji nosim stalno ovoga

Saras Magical World Smart Girls get more ~ Dobila sam 6 Smart Girls Get More lakića pa danas slijedi recenzija no prije svega nekoliko uvodnih riječi o brandu Smart Girls Get More je mini brand koji je osmislila grupa stručnjaka Adda kozmetike kako bi u vremenima kada su svi zahvaćeni globalnom krizom ponudila kvalitetan proizvod po iznimno pristupačnoj cijeni

Smart Girls Get More lakovi za nokte 122 154 i 161 ~ Smart Girls Get More lakovi za nokte su mi stigli za recenziranje zajedno sa Deborah novitetima Moram se ispričati što sam s ovim lakovima odgađala recenziranje poklopilo se puno toga u isto vrijeme pa tako i sama recenzija stiže nešto kasnije

beautyandbrains007HR Smart Girls Get More lak za nokte ~ Smart Girls Get More lak za nokte broj 72 Ovaj sam post obećala još za vrijeme ljeta ali nekako nisam mogla sjesti i napisati tu recenziju Ali da vas ne gnjavim puno sa svojim unutarnjim borbama evo ga Ovaj me malac dobro namučio Za početak slika nimalo ne dočarava koliko je ovo lijepa nijansa u bočici

NOTD Smart Girls 153 a little make up obsessed ~ Na re d je došao swatch drugog Smart Girls laka iz nove proljetne kolekcije broj 153 Moram uvijek spomenuti da ne volim njihovu kratku dršku četkice no zbog lijepih bojica to i pregrmim nekako

Bubsis nails ~ Uz novi broj Cosmopolitana možete dobiti Smart Girls Get More lak a ja sam izabrala nijansu 156 Ne znam koliko različitih nijansi je ponuđeno jer sam uz ovu vidjela još samo jednu svijetliju rozu Iako mi je na prvu lak djelovao malo gust super se maže i potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Besplatni Filmovi - Proudly powered by Blogger